Bu sitede bulunan yazılar memnuniyetsizliğiniz halınde olursa bizimle iletişime geçiniz ve o yazıyı biz siliriz. saygılarımızla

adana lezzet festivali 2022 ne zaman

&

GAZİANTEP GURME LEZZETLERİ

08  EKİM  2022:CUMARTESİ

İzmir Adnan Menderes havalimanında  Sunexpress kontuarında buluşuyoruz. Sunexpress hava yollarına ait saat 07:00 uçağı ile Adana’ya doğru uçuşumuzu gerçekleştiriyoruz. Adana’ya varışımız ile birlikte bizi bekleyen aracımıza binerek Öncelikle   Adananın en meşhur çiğercisi olan ve sloganı tüm Türkiye nam salan (Adana gel Ciğerimi Ye )  yapacağımız sabah kahvaltısının ardından (Ciğer almayan misafirlerimize  alternatif kahvaltı seçeneği vardır ) keyifli bir kahvaltımızın ardından  aracımıza binerek Adana’nın en güzel yerlerini gezmeye başlıyoruz. İlk olarak Taş Köprü, Anadolu’nun ilk Türk eczanesi Gülek Eczanesi, Ulu Cami, Ramazanoğlu Köşkünü ve Medresesini, tarihi Tepebağ Evlerini, Büyük ve Küçük Saat Meydanlarını, eski bedesten ve çarşı bölgesini görüp meşhur Cezerye ve lokum alışverişlerimizi gezimize Sinema Müzesi, Atatürk evi  görüp kısa bir mesafede olan Türkiye’nin en güzel Camilerinden olan Sabancı Cami’sini gezerken hayran kalacaksınız, Ardından Muhteşem süslenmiş ADANA  LEZZET  FESTİVALİ alanına gidiyoruz serbest zamanda inanılmaz şovların ve yürüyüşleri izlerken çok ama çok etkilenecek ve bol bol fotoğrafları çekilirken kurulan standlarda tadacağınınız lezzetlere bayılacaksınız bol bol tadların ardından  buluşarak Aşk ve Sadakat Parkına gidiyoruz  fotoğraflarımızı çekildikten sonra restoranımıza  gidip ak Adana Kebap menülü  yemeğimizi alıyoruz. yemeğimizin ardından Gaziantep’e gitmek için aracımıza biniyoruz yaklaşık 2,30 dk  yolculuğumuzun sonrasında Gaziantep’e varışımız ile birlikte  Otelimize gidiyoruz  konaklama otelimizde

09 EKİM  2022:PAZAR

Sabah Otelimizde yapacağımız kahvaltımızın ardından aracımıza binerek meşhur Katmeri tatmak için Methanete gidiyoruz inanılmaz lezzetinardından 1635 yılından beri kahveci olan Tahmise Kahvesine giderek kahvelerimizi  yudumluyoruz. Kahve molamızın ardından şehri yürüyerek gezimize başlıyoruz. Gaziantep’in meşhur Kastellerini görerek başlıyoruz; restorasyonu  biten Kastelleri gezerken çok etkileneceksiniz daha sonra ara sokaklardan geçerek muhteşem bir müze olan Şahin Bey Belediyesine ait  Milli Mücadele Müzesi (Savaş müzesi) geziyoruz  gezimiz esnasında göreceğimiz eserlerden ve canlandırmalardan çok etkileneceksiniz, gezimizin ardından aracımıza binerek  Bey mahallesine gidiyoruz, farklı bir yüzü olan mahallemizdeki Oyuncak müzesi ve Atatürk müzelerini gezip ara sokaklarda çekileceğimiz fotoğrafların ardından Atatürk’ümüzün  Gaziantep’e  geldiği zaman konuşma yaptığı evi ve balkonu gördükten sonra aracımıza binerek  Meşhur Küşleme menülü öğle yemeğimizi alıyoruz.   öğle yemeğimizin ardından  Türkiye’de sadece Gaziantep’te olan çift renkli Türk kahvesini içmek için hana gidip kahve molasının ardından. Bakırcılar Çarşısına gidip çarşıda vereceğimiz serbest zamanda Baharat, Bakır Üflemeli cam ve Yemeni alışverişi için serbest zamanın veriyoruz. Serbest zamanın ardından Akşam yemeğimiz için  Gaziantep’in en güzel restoranlarından biri olan İmam Çağdaşa gidiyoruz. Yemeğimizi aldıktan sonra  Havaalanına gidiyoruz. İzmir’e yolcuğumuzu gerçekleştiriyoruz.

************ Başka bir Boyacıoğlu Turizm Turunda Buluşmak üzere vedalaşıyoruz***********

************ Havalimanı Transfer hizmetlerimiz  İzmir içine aynı noktadan 15 kişi  Muğla Atatürk Stadyum Önüne 20 kişi olmak kaydı ile yapılmaktadır ***********

*****HAREKET SAATLERİMİZ VE BULUŞMA NOKTALARIMIZ İÇİN TURDAN BİR GÜN ÖNCE SİZLERLE İLETİŞİME GEÇİLECEKTİR*****

*****TURLARIMIZDA Kİ ŞUBE YOĞUNLUĞUNA GÖRE ARAÇLARIMIZIN KALKIŞ SAATLERİ DEĞİŞİKLİK GÖSTEREBİLİR*****

İKİ KİŞİLİK ODADA KİŞİ BAŞI 2299 TL

Tek Kişi Farkı ………………………………….. 1190 TL

İki Yetişkin Yanında kalmak Şartı ile

0-6 Yaş Çocuk …………………………………1750,00 TL

******** Bu turumuzda kademeli fiyat artışı vardır.********

Yazı kaynağı : www.boyacioglu.com.tr

Uluslararası Adana Lezzet Festivali-Adana festivalleri

ADANA LEZZET FESTİVALİ 7 EKİM’DE BAŞLIYOR | Turizm Haberleri - Turizm Haberleri

Türkiye’nin en önemli gastronomi durakları arasında yer alan Adana Lezzet Festivali’nin tarihi belli oldu. Adana Valisi Süleyman Elban, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada festivalin 7-8-9 Ekim’de gerçekleştirileceğini açıkladı.

Vali Elban, yaptığı paylaşımda “Gönüllere taht kuran güzellikleriyle her daim bir numara olan Adana, lezzette de 01 numara. Adana’mızın tadına doyulmaz lezzetlerinin yer aldığı 6. Uluslararası Adana Lezzet Festivali’miz bu sene 7-8-9 Ekim’de. Bu tarihlerde rotanız Adana olsun” ifadelerini kullandı.

Adana Valiliğinin ev sahipliğinde, Adana Merkez Park’ta gerçekleştirilen Adana Lezzet Festivali, son olarak geçen sene “Coğrafya Lezzettir” temasıyla ziyaretçilerini ağırlamıştı.

3 gün boyunca 285 bin ziyaretçi ağırlayan festival, 11 bin yatak kapasitesine sahip şehirde tüm otelleri doldurduğu gibi Tarsus ve Mersin gibi çevre il ve ilçelerdeki turistik tesislerin de doluluk oranlarına katkı sağlamıştı.

Haber kaynağı (Turizmgüncel)

Yazı kaynağı : turizmhaberleri.com

Adana Lezzet Festivali Turu / 1 Gece Otel Konaklaması - TatilBudur.com

Yorumların yanıtı sitenin aşağı kısmında

Ali : bilmiyorum, keşke arkadaşlar yorumlarda yanıt versinler.

Yazının devamını okumak istermisiniz?